Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Το νεότευκτο CRUISE OLYMPIA της Minoan Lines


Στο λιμάνι της Πάτρας, θα καταπλεύσει σε λίγη ώρα, το νέοτευκτο της MINOAN LINES, CRUISE OLYMPIA. Μέσα στις επόμενες ημέρες, αναμένεται να ξεκινήσει τα δρομολόγια του, μαζί με το αδελφάκι του, CRUISE EUROPA, στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα. Εμείς να ευχηθούμε στην MINOAN LINES να είναι καλορίζικο και καλοτάξιδο και στο πλήρωμα του καλά ταξίδια.

Έτοιμο το HIGHSPEED 6

 
Λίγο μετά  τις 23:15 χθες βράδυ, πέρασε τα φανάρια του Πειραιά, το "Highspeed 6", ολοκληρώνοντας το δοκιμαστικό του ταξίδι που είχε ξεκινήσει, νωρίς το απόγευμα. Τις επόμενες ημέρες, το ταχύπλοο θα είναι έτοιμο να ξεκινήσει δρομολόγια, για Ίο-Σαντορίνη και Δυτικές Κυκλάδες.
 

Σε λειτουργία ακτοπλοϊκή σύνδεση Τσανάκαλε με Λήμνο και Μυτιλήνη

Σύνδεση του Τσανάκαλε με τη Λήμνο άρχισε ήδη να λειτουργεί με την υπογραφή πρωτοκόλλου μεταξύ του νομάρχη του Τσανάκαλε Αμπντουλκαντίρ Αταλίκ και του  νομάρχη Λέσβου κ. Παύλου Βογιατζή, αναφέρει το ΑΠΕ/ΜΠΕ.

"Οι εργασίες για τη σύνδεση είχαν αρχίσει εδώ και καιρό", λέει ο κ. Αταλίκ και τονίζει: "Το Τσανάκαλε είχε μείνει πολύ πίσω από την πρόοδο που έχει σημειωθεί στον τομέα των συγκοινωνιών μεταξύ Τουρκίας και ελληνικών νησιών στο Αιγαίο και τη Μεσόγειο. Έχουμε διανύσει αρκετή απόσταση για τη συγκοινωνία μεταξύ Λήμνου και Τσανάκαλε και αυτό πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει στην εξέλιξη των εμπορικών, πολιτιστικών και τουριστικών σχέσεων ανάμεσα στους δύο λαούς". "Υπάρχουν πολλοί φίλοι και συγγενείς μας στα νησιά που μέχρι σήμερα τους επισκεπτόμασταν μέσω Καβάλας», λένε ομογενείς στην Πόλη και σημειώνουν ότι «τώρα θα είναι πιο εύκολα, διότι η διαδρομή μας έχει μικρύνει αρκετά".

Τα δρομολόγια άρχισαν στις 17 Ιουνίου και θα γίνονται κάθε Πέμπτη και Παρασκευή από Τσανάκαλε στις 19.00 και από Λήμνο, Παρασκευή και Σάββατο στις 7 το πρωί. Το ταξίδι διαρκεί δύο ώρες και ένα τέταρτο. 

ΠΗΓΗ: ΤΑΤΙΑΝΑ ΡΟΚΟΥ - www.traveldailynews.gr

Διαλύσεις: Βελτιωμένη ζήτηση τονάζ για διάλυση από την Ινδία

Η βελτιωμένη ζήτηση τονάζ για διάλυση από την Ινδία και η μικρή βελτίωση των προσφορών από την Κίνα, έδωσαν κάποια πνοή στην αγορά διαλύσεων κυρίως σε πλοία Γενικού φορτίου, μικρά δεξαμενόπλοια και  Reefers, αλλά η αποχή των Bulkers ήταν για μια ακόμα εβδομάδα επιδεικτική. Με συνεχιζόμενη την αοριστία  επανέναρξης δραστηριότητας της αγοράς του Bangladesh και την προσθήκη του Πακιστάν μαζί με την Κίνα  στην πλευρά των μή ανταγωνιστικών προσφορών, ο όγκος των πωλήσεων για διάλυση παραμένει ακόμα κάτω  των προσδοκιών για ελάφρυνση της προσφοράς τονάζ trading. Πουλήθηκαν Bulkers 47,000 DWT, Tankers 332,000 DWT , GC / Cont./ MPP 256,000 DWT και Reefers 30,000 DWT.

ΠΗΓΗ: www.marinews.gr

Απορροφά το ΦΠΑ η Aegean Speed Lines


Στα πλαίσια της συνολικότερης προσπάθειας για ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος προς τα νησιά μας και την συγκράτηση του κόστους μετακίνησης, η AEGEAN SPEEDLINES ανακοινώνει ότι απορροφά το κόστος της αύξησης του Φ.Π.Α. στα εισιτήρια, που από 10% γίνεται 11% για επιβάτες και από 21% γίνεται 23% για οχήματα.Κατά συνέπεια, ουδεμία αύξηση δεν εφαρμόζεται στα ναυλολόγια της εταιρείας μας από

1/7/2010 ενώ εξακολουθούν να ισχύουν κανονικά και όλες οι προσφορές της.

Προσέφυγαν στο ΣτΕ οι ακτοπλοϊκές για το πλαφόν της οικονομικής

Οι ακτοπλόοι προσέφυγαν στο ΣτΕ κατά των ανώτατων τιμών των εισιτηρίων

Η Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας, η Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης, η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου και η Χελλένικ Ση Γουέης Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά των υπουργών Οικονομίας και Υποδομών και ζητούν να ακυρωθεί η από 30.4.2010 απόφαση του, όπως και οι όμοιες προγενέστερες μέχρι το 2005 που καθορίζουν τις ανώτατες τιμές ναύλων οικονομικής ή ενιαίας θέσης επιβατών, οχημάτων και εμπορευμάτων των πλοίων ακτοπλοΐας.

Η Ένωση και οι άλλοι προσφεύγοντες στο ΣτΕ υποστηρίζουν ότι η επιβολή ανώτατης τιμής στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι αντίθετη στη Συνθήκη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην Ευρωπαϊκή νομοθεσία και τις αποφάσεις του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων (ήδη Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης).

Αναφέρουν στην προσφυγή τους ότι μετά την ενσωμάτωση του κανονισμού 3577/1992 στο εθνικό μας νομοθετικό πλαίσιο τον Ιανουάριο του 2004 απαγορεύεται να είναι σε ισχύ κάθε νομοθετική διάταξη αντίθετη στον κανονισμό αυτό και το κοινοτικό δίκαιο που διέπει την ελεύθερη παροχή υπηρεσιών ακτοπλοΐας.

Ακόμη αναφέρουν ότι μετά το 2004 κρατικός έλεγχος τιμών (εισιτηρίων) είναι δυνατός μόνο σε περιπτώσεις καταχρηστικών, υπερβολικών τιμολογήσεων (excessive pricing), δηλαδή στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει "εύλογη σχέση μεταξύ τιμών και οικονομικής αξίας προϊόντος ή παρεχόμενης υπηρεσίας".


Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Ευ Βουδούρης: Για πρώτη φορά στην Ελλάδα αρθρωτός καταπέλτης στο HighSpeed 6

  
Στην κατασκευή και τοποθέτηση στο Highspeed 6 σε τρία τμήματα από αλουμίνιο με πάχη από 6mm μέχρι 90mm βάρους για πρώτη φορά στην Ελλάδα προχώρησε η εταιρεία ‘Ευάγγελος Βουδούρης ΕΠΕ.
Σε ανακοίνωσή της επισημαίνει :

«Όπως γνωρίζετε η εταιρία ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε. ασχολείται με την κατασκευή και επισκευή πλοίων για ελασματουργικές εργασίες Αλουμινίου και Χάλυβα, καθώς και Σωληνουργικές εργασίες. Επίσης ασχολείται με υδραυλικές κατασκευές και τοποθετήσεις μηχανημάτων, των παρελκομένων αυτών, για την λειτουργία εσωτερικών και εξωτερικών ραμπών (καταπελτών), βαρούλκων, εργατών αγκυρών και πολλών άλλων μηχανημάτων στα πλοία. Αυτή την εποχή κατασκευάσαμε και τοποθετήσαμε στο CAT HIGHSPEED 6, ένα αρθρωτό καταπέλτη σε τρία τμήματα από αλουμίνιο με πάχη από 6mm μέχρι 90mm βάρους 20 τόνων, ο οποίος κατασκευάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Η εργασία και η ακρίβεια της εφαρμογής του καταπέλτη στο πλοίο φαίνεται και από τις φωτογραφίες. Επίσης κατασκευάσαμε και το υδραυλικό τμήμα με όλα τα μηχανήματα, την στήριξη τους και τον εξοπλισμό τους για την λειτουργία του μεγάλου καταπέλτη καθώς και των δύο καταπελτών επιβατών.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την εταιρεία HELLENIC SEAWAYS και ιδιαίτερα τους κ.κ. ΙΩΑΝΝΗ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ, ΑΝΤΩΝΙΟ ΑΓΑΠΗΤΟ, ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ κ. ΜΙΧΑΗΛ ΚΟΥΚΛΑΚΗ για την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν, ώστε να εκτελεσθεί αυτό το άρτιο και πολύ μεγάλο έργο, καθώς και το Ναυπηγικό Γραφείο του Κου ΚΩΝ. ΖΑΓΚΑ και οποιονδήποτε άλλον που συνέβαλε από την πλευρά του για την παράδοση του έργου, σε χρόνο ρεκόρ, αφού εταιρίες από την Βόρια Ευρώπη δεν μπορούσαν να παραδώσουν το έργο στις αιτούμενες από την πλοιοκτήτρια εταιρία ημερομηνίες».
ΠΗΓΗ: www.marinews.gr

Το Top 10 των Ελλήνων Εφοπλιστών

Στο Top 10 των Ελλήνων εφοπλιστών σύμφωνα με τα στοιχεία της N. Cotzias Shipping Consultants (NCSC) βρίσκουμε με βάση τον αριθμό των πλοίων που απαρτίζουν τους στόλους τους:

1)Τον Ιωάννη Αγγελικούση με 120 πλοία στην πρώτη θέση και ακολουθούν,
2) καπετάν Παναγιώτης Τσάκος με 82,
3) Νίκος και Χάρης Βαφειάς με 72 και
Δημήτρης Μελισσανίδης με 72,
4)Γ.Προκοπίου με 71,
5)Βίκτωρ Ρέστης με 70 πλοία,
6) Δρ Ιωάννης Κούστας με 69,
7) Ο Ungar Rami του οποίου η εταιρεία Stamco έχει έδρα την Ελλάδα εδώ και πάρα πολλά χρόνια και απαρτίζεται από Έλληνες
8) Γιώργος Οικονόμου με 61 πλοία
9)Ευάγγελος Μαρινάκης με 59 και
10) καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος με 58.

Όσο αφορά τη χωρητικότητα του στόλου που έχουνε: Στην πρώτη θέση ο Ιωάννης Αγγελικούσης με 20,8 εκ. τόνους, (120 πλοία), ο Γ.Προκοπίου με 10,5 εκ. τόνους, (71 πλοία) , Γ.Οικονόμου με 8,2 εκ. τόνους,(61 πλοία), καπετάν Παναγιώτης Τσάκος με 8,04 εκ. τόνους,(82 πλοία) ο Βίκτωρ Ρέστης, με 6,01 εκ. τόνους (70 πλοία), δρ Ιωάννης Κούστας με 6 εκ. τόνους., (69 πλοία), Όμιλος Χανδρή με 4,6 εκ. τόνους (31 πλοία), Ντίνος Μαρτίνος με 4,4 εκ. τόνους (39 πλοία), Βίλλυ Παναγιωτίδης με 4,4 εκ. τόνους (25 πλοία) και Όμιλος Λυκιαρδόπουλου με 4,4 εκ. τόνους (25 πλοία).

ΠΗΓΗ: www.marinews.gr

Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Το Blue Star 1 στην Κάλυμνο!!

Με μεγάλη χαρά υποδέχτηκαν οι κάτοικοι της Καλύμνου, την προσέγγιση στο νησί τους, του "Blue Star 1". Στην προβλήτα του λιμανιού, έγιναν έργα βελτίωσης, ώστε προσωρινά να προσεγγίζουν πλοία μεγαλύτερου μεγέθους, από αυτά που προσέγγιζαν μέχρι σήμερα και να καταφέρει να βγει η Κάλυμνος από την ακτοπλοϊκή απομόνωση.
Το νησί είχαν επισκεφτεί προ ημερών, άνθρωποι της "Blue Star Ferries", για να δουν από κοντά, αν τελικά μπορεί να δέσει με ασφάλεια το πλοίο της εταιρείας και να εντάξουν στο πρόγραμμα τους, τακτικά δρομολόγια από/προς το νησί της Καλύμνου, αφού μέχρι στιγμής εξυπηρετούσαν την Κάλυμνο μόνο με το "Διαγόρας".
Έτσι λοιπόν χθες, το "Blue Star 1", προσέγγισε στην Κάλυμνο και πλήθος κόσμου πλημμύρισε τους χώρους γύρω από το λιμάνι, για να υποδεχτεί το πλοίο, δείχνοντας την "δίψα" τους για συχνότερη συγκοινωνία στο νησί τους, που τόσο πολύ το έχουν ανάγκη, μόνιμοι κάτοικοι αλλά και επαγγελματίες του νησιού.

Video 1
Video 2: 

Al Huda 1

Στη ράδα του Πειραιά έφτασε νωρίς το πρωί το "AL HUDA I" του κ.Λελάκη και λίγη ώρα αργότερα έδεσε στην ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος.Το ταχύπλοο σύμφωνα πάντα με πληροφορίες θα περάσει και αυτό υπό την διαχείριση της "Nel Lines" και μέσα στον επόμενο μήνα θα είναι έτοιμο να δρομολογηθεί στα νησιά των Σποράδων από το λιμάνι του Αγίου Κωνσταντίνου Φθιώτιδας, όπως αρχικά είχε ζητηθεί και από το Σ.Α.Σ.

Έξι ανυψωτικά μηχανήματα παρέλαβε ο ΟΛΘ

Έξι νέα πετρελαιοκίνητα περονοφόρα ανυψωτικά μηχανήματα, συνολικού κόστους 137.000 ευρώ, παρέλαβε ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για μηχανήματα ικανότητος τριών τόνων το καθένα, που είναι εξοπλισμένα με ιστό δύο βαθμίδων και ύψος φόρτωσης 3,29 μέτρα. Μπορούν να αξιοποιηθούν για τη φορτοεκφόρτωση κοντέινερς στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων, αλλά και σε πλοία με περιορισμένο ύψος αμπαριού.  Η συγκεκριμένη προμήθεια εντάσσεται στο πρόγραμμα ενίσχυσης και εκσυγχρονισμού του μηχανολογικού εξοπλισμού του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, που θα συνεχιστεί. Στόχος της διοίκησης είναι η κατά το δυνατόν καλύτερη και αποτελεσματικότερη απάντηση του λιμανιού στις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς.
 Στο μεταξύ κατά τη συνεδρίασή του, της 24ης Ιουνίου, το ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ όρισε νέο γενικό διευθυντή τον πολιτικό μηχανικό κ. Μανώλη Μιχαηλίδη, ο οποίος είναι στέλεχος της εταιρίας από το 1984 και κατέχει ΜΒΑ στη διοίκηση επιχειρήσεων.
Το πρωί της Παρασκευής 25 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΟΛΘ ΑΕ η πρώτη συνάντηση του νέου Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρίας κ. Στέλιου Αγγελούδη με αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας Μονίμων Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος, με επικεφαλή τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας κ. Γιώργο Γεωργακόπουλο. Η συνάντηση εξελίχθηκε σε καλό κλίμα και συζητήθηκαν θέματα ανάπτυξης του λιμανιού, καθώς και τα οικονομικά και θεσμικά αιτήματα των εργαζομένων. Μετά τη συνάντηση ο κ. Αγγελούδης χαρακτήρισε τη συζήτηση «πολύ φιλική και εποικοδομητική», κατά τη διάρκεια της οποίας οι δύο πλευρές συμφώνησαν ότι «κοινός στόχος είναι η αναπτυξιακή προοπτική του λιμανιού σε περιβάλλον εργασιακής ειρήνης, επ’ ωφελεία της οικονομίας της Θεσσαλονίκης, της Βορείου Ελλάδος και της χώρας ολόκληρης».

Αίτημα παρέμβασης εν όψει και των νέων απεργιακών κινητοποιήσεων

Στην όλη κατάσταση που διαμορφώνεται στο λιμάνι του Πειραιά, εν όψει και των νέων απεργιακώνκινητοποιήσεων, παρενέβη χθες και η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου η οποία ζητεί από το υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας «να μπει τέλος στην ταλαιπωρία όλων μας με τις αυθαίρετες ''απαγορεύσεις απόπλου'' από το λιμάνι του Πειραιά».

Η ΕΣΕΕ με αφορμή τις κινητοποιήσεις στο λιμάνι του Πειραιά, που έχουν ως αποτέλεσμα την ακινητοποίηση των πλοίων της ακτοπλοΐας, απέστειλε επιστολή στην υπουργό Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Λούκα Κατσέλη, με την οποία εκφράζει την ανησυχία και την απογοήτευση του εμπορικού κόσμου για τις συνεχείς καταλήψεις που πραγματοποιούνται το τελευταίο διάστημα από τα ναυτεργατικά σωματεία.

Στην επιστολή αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι στη σημερινή κρίσιμη οικονομική συγκυρία για τη χώρα μας τρία είναι τα κυρίαρχα ζητούμενα: α) η διασφάλιση των θέσεων εργασίας και της εργασιακής ειρήνης, β) η αύξηση των δημοσίων εσόδων, γ) η αποκατάσταση του κύρους της χώρας στο εξωτερικό. Δυστυχώς όμως οι εξελίξεις στο χώρο των θαλάσσιων μεταφορών δημιουργούν τα αντίθετα αποτελέσματα, προστίθεται στην επιστολή.

Με τις συνεχείς απεργιακές κινητοποιήσεις, εμποδίζεται η πρόσβαση ξένων και Ελλήνων επιβατών στους τουριστικούς προορισμούς των νησιών μας -και όχι μόνο- σημειώνει η ΕΣΕΕ και συνεχίζει:

Με δεδομένο ότι ο κύκλος εργασιών της ακτοπλοΐας το μήνα Απρίλιο μειώθηκε κατά 15,6% και ο αριθμός εισιτηρίων το πρώτο τετράμηνο του 2010 κατά 8%, θα παρακαλούσαμε όπως συμβάλετε, στο πλαίσιο της κοινωνικής διαβούλευσης, στη διευθέτηση αυτής της κατάστασης.

Ενας εποικοδομητικός διάλογος μεταξύ των μερών θα είναι καταλυτικός ώστε να επιλυθούν άμεσα τα προβλήματα που θέτουν σε οικονομική και κοινωνική ομηρία τους κατοίκους της νησιωτικής Ελλάδας και συνολικά το τουριστικό μας προϊόν».

ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική

"Ενεργειακή απόδοση πλοίων. Νομοθεσία και Πράξη"

Στο πλαίσιο του προγράμματος διαλέξεων του Ελληνικού Ινστιτούτου Ναυτικής Τεχνολογίας, ο κ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΚΚΑΡΑΚΗΣ, Τεχνικός Διευθυντής Bureau Veritas & Πρόεδρος ΕΛ.Ι.Ν.Τ. θα αναπτύξει το θέμα: 
"Ενεργειακή απόδοση πλοίων. Νομοθεσία και Πράξη" 

H διάλεξη θα πραγματοποιηθεί την 12η Ιουλίου 2010, ημέρα ΔΕΥΤΕΡΑ και ώρα 18:00
στην αίθουσα Εκδηλώσεων του Ινστιτούτου (Σκουζέ 14, Πειραιάς)

Η συμμετοχή είναι ελεύθερη.

ΠΗΓΗ: www.marinews.gr

Προς νέο μπάχαλο στο λιμάνι στις 29 Ιουνίου;

Νέα απεργιακή κινητοποίηση στην ακτοπλοΐα οργανώνουν για τις 29 Ιουνίου τα ελεγχόμενα, από το ΚΚΕ, ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, την ίδια ώρα που η εκτελεστική επιτροπή της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας αποφάσισε να μη συμμετέχει στην απεργία που οργανώνουν ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ. 

ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, μαζί με την Πανελλήνια Ένωση Συνταξιούχων ΝΑΤ που και αυτή ελέγχεται από το ΚΚΕ, σε κοινή ανακοίνωση τους καταδικάζουν, όπως αναφέρουν, την ποινικοποίηση των απεργιακών αγώνων και καταγγέλλουν την κρατική καταστολή και την καταπάτηση των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων. 

Από τη πλευρά τους οι εταιρίες της ακτοπλοΐας μετά την απόφαση της ΠΝΟ να μην απεργήσει προσανατολίζονται στο να πραγματοποιήσουν κανονικά τα προγραμματισμένα δρομολόγια των πλοίων τους, ακολουθώντας τη διαδρομή που ήδη έχουν ακολουθήσει μια φορά. 

Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις οι ακτοπλοϊκές εταιρίες και οι θεσμικοί φορείς τους, θα προσφύγουν στη δικαιοσύνη ζητώντας να κηρυχθεί η απεργία των δύο σωματείων παράνομη και καταχρηστική και εφόσον ληφθεί τέτοια απόφαση θα ζητήσουν από το Λιμενικό Σώμα να διασφαλίσει, αυτή τη φορά, ότι η ακτοπλοΐα θα δουλέψει. 


ΠΗΓΗ: www.theseanation.gr

Containers: Κινητήριος μοχλός η αμερικανική κατανάλωση




Συνεχίζονται τα καλά νέα για τα containers, αυτή τη φορά με την αύξηση των όγκου εμπορίου στις γραμμές ΗΠΑ- Ειρηνικού, γεγονός που οδήγησε τον επικεφαλής της Hanjin, Υ. Μ. Kim να εκφράσει την αισιοδοξία του όσον αφορά τις επιδόσεις στους μήνες που έρχονται. 

Σύμφωνα με στοιχεία του TSA (Transpacific Stabilization Agreement), όπου συμμετέχουν 15 εταιρείες, το πρώτο τρίμηνο η διακίνηση προς τις ΗΠΑ αυξήθηκε κατά 15%. 

Τον Μάιο αυξήθηκε κατά 24.1% στις Δυτικές Ακτές και 30,8% στις Ανατολικές Ακτές. 

Αισιοδοξία υπάρχει και για την διακίνηση του τρίτου τριμήνου καθώς προβλέπεται αύξηση τουλάχιστον κατά 15%. 

Τα καλά νέα ήρθε να συμπληρώσει και η ανακοίνωση της NOL, του πέμπτου μεγαλύτερου μεταφορέα παγκοσμίως, σύμφωνα με την οποία, η κίνηση της στον Μάιο αυξήθηκε κατά 34%, για δεύτερο συνεχή μήνα.