Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Ευρωπαϊκές διαστάσεις παίρνει το "μπλόκο" της Κορίνθου


Αdriatic Lines δεν προτίθεται να αφήσει τα πλοία να φύγουν από την Κόρινθο πριν το θέμα συζητηθεί στα ευρωπαϊκά όργανα.  Ευρωπαϊκές διαστάσεις προσλαμβάνει η αδυναμία των ελληνικών αρχών να επιβάλλουν την απόφαση του δικαστηρίου του Πειραιά, που αφορά στη δυνατότητα των δυο ιταλικών οχηματαγωγών Ropax 1 και Ropax 2 να φορτώνουν από το λιμάνι της Κορίνθου χρησιμοποιώντας συνθέσεις πληρωμάτων από άλλη χώρα της Ευρωπαικής Ένωσης. Όπως αναφέρει η «Καθημερινή της Κυριακής», η εταιρεία Αdriatic Lines δεν προτίθεται να αφήσει τα πλοία να φύγουν από την Κόρινθο πριν το θέμα συζητηθεί στα ευρωπαϊκά όργανα. 
 
Πάντως, το Σάββατο το υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας τόνισε σε ανακοίνωσή του ότι:
«Το θέμα που έχει ανακύψει, διέπεται από το εσωτερικό Ελληνικό δίκαιο όσο τα εν λόγω πλοία βρίσκονται εντός Ελληνικού λιμένος. Η Ελληνική Κυβέρνηση, λόγω και της ηγετικής θέσης της Χώρας στην διεθνή ναυτιλία, λαμβάνει πάρα πολύ σοβαρά κάθε θέμα που αφορά στην ασφάλεια της ναυσιπλοΐας, των επιβατών και εργαζομένων, καθώς και στη συναφή ναυτιλιακή νομοθεσία» και καλεί «την εταιρεία να επιδείξει εμπράκτως πνεύμα συνεργασίας». 

Υπενθυμίζεται ότι την Παρασκευή η εταιρία απέστειλε έγγραφη αρνητική απάντηση στην πρόσκληση που απέστειλε ο γενικός γραμματέας Ναυτιλιακής Πολιτικής, Γ. Βλάχος, ζητώντας επειγόντως συνάντηση για τις 8 το βράδυ της Παρασκευής όλων των εμπλεκομένων φορέων προκειμένου να βρεθεί λύση στο λιμάνι της Κορίνθου. Όπως ανέφερε στην ανακοίνωσή της η εταιρία, θα είναι διαθέσιμη από την ερχόμενη Δευτέρα. 

Η εταιρεία έχει ζητήσει την εμπλοκή των ξένων διπλωματικών αρχών στις διαπραγματεύσεις, ενώ υπήρξε και παρέμβαση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.
Σε δηλώσεις του στον ΣΚΑΪ ο προεδρος της εταιρίας, Μάρκο Αλμπέρτι, είχε πει ότι καλούνται να διαπραγματευτούν «με το πιστόλι στο κρόταφο», προσθέτοντας ότι η ελληνική Δικαιοσύνη αναγνωρίζει πως η εταιρία έχει δίκαιο και ότι οι ελληνικές αρχές δεν εφαρμόζουν το νόμο, με αποτέλεσμα τα δύο πλοία της να είναι υπό ομηρία.

ΠΗΓΗ: www.greekshippingnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου