Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Αγοράζουν ακόμη και υπερήλικα φορτηγά πλοία

Ο χαμηλός όγκος συναλλαγών συνεχίσθηκε και το περασμένο επταήμερο, καθώς οι αγοραστές περιμένουν πλέον κάμψη των τιμών ξηρού τονάζ μετά την επί ενάμισι μήνα συνεχή υποχώρηση της ναυλαγοράς.

Γι’ αυτό παρατηρούνται αρκετές συναλλαγές χαμηλής κεφαλαιοποίησης παλαιού και υπερήλικου τονάζ βραχυχρόνιας προοπτικής.

✏ Δεν γίνεται αισθητή κάποια χαλάρωση τιμής στην μεταπώληση ενός Zhejiang Kamsarmax Resale 82,000 DWT (2012 ) σε Έλληνες προς $ 36 εκ.

Στην περίπτωση όμως του Panamax ‘YK SENTOSA’ 73,625 DWT (2000 Tsuneishi) παρατηρούμε ότι η πώληση που είχε ανακοινωθεί προ 3 εβδομάδων σε Μαλαισιανούς προς $32,6 εκ. ακυρώθηκε και το πλοίο πουλήθηκε τώρα σε Ινδούς προς $ 31 εκ.

Αγοραστές από το Hong Kong πλήρωσαν $ 6,75 εκ. για το Panamax ‘SWIFT-FORTUNE’ 71,240 DWT (1982 Verolme Brazil). Η πώληση του Handysize ‘BRIGHT CORAL’ 24,173 DWT (1995 Hakodate) προς $ 14,45 εκ. αντιπροσωπεύει απολύτως σταθερά επίπεδα τριμήνου, σαν να μην έχει συμβεί τίποτα με την ναυλαγορά.

Το ίδιο ισχύει και στην πώληση των ‘JIN ORIENT’ και ‘JIN GLORY’ 33,300 DWT (2010 Orient, Korea) σε άγνωστους προς $ 60 εκ. en bloc. Κατά τα άλλα, το ‘SMOOTH RISE I’ 41,061 DWT (1984 Sanoyas) πουλήθηκε στην Ινδονησία προς $ 9 εκ. και τα ‘SERRA DEVAL’ και ‘HAKKI DEVAL’ 15,780 DWT (1979/80 Caneco) βρήκαν Σύριους αγοραστές προς $ 5 εκ. en bloc.

✏ Δεν απέχει πολύ από τα last done η τιμή πλέον των $ 20 εκ. που πουλήθηκε το double sided VLCC
‘HYUNDAI BANNER ’ 281,074 DWT (1996 Hyundai).H μεταπώληση ενός MR 40,059 DWT από την SLS στην Scorpio Tankers προς $34 εκ. υπολογίζεται ότι πληρώθηκε ελαφρά υψηλότερα από αδελφό πλοίο που είχε πουληθεί σε πακέτο τον Απρίλιο.

Το ίδιο ισχύει και με την πώληση του ‘FREJA SPRING’ 47,110 DWT (1999 Onomichi) προς $ 17,25 εκ. Τέλος το IMO II/III ‘ANDINO PARK’ 9,013 DWT (1989 Asakawa) πουλήθηκε στην ΄Απω Ανατολή προς $ 3,5 εκ.

ΠΗΓΗ: www.marinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου