Η υπουργός Οικονομίας κατέθεσε στη Βουλή το πόρισμα της Ειδικής Επιτροπής για το καμποτάζ.
Mέσα από το τρίπτυχο, λιμάνια - κρουαζιέρα - ποντοπόρος ναυτιλία περνάει το στοίχημα για την ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας σε αυτή την πολύ δύσκολη οικονομική συγκυρία, σύμφωνα με την υπουργό Οικονομίας - Ανταγωνιστικότητας - Ναυτιλίας, Λούκα Κατσέλη.
Η υπουργός προανήγγειλε στη Βουλή ότι αναλαμβάνονται συγκεκριμένα μέτρα, ώστε να ξεπεραστούν οι θεσμικές αγκυλώσεις του παρελθόντος. Είπε επίσης ότι η ελληνική ναυτιλία θα συνδεθεί με την ελληνική οικονομία, ενώ απαντώντας ουσιαστικά στην επιμονή του εφοπλισμού να αποσυνδεθεί η ποντοπόρος ναυτιλία από το υπουργείο Οικονομίας μέσω της έκδοσης νέου ΠΔ, ανέφερε ότι, ναυτιλία δεν είναι το λιμενικό, είναι η παροχή υπηρεσιών, ναυτιλία και οικονομία πάνε μαζί.
Ειδικότερα όσον αφορά την άρση του καμποτάζ στην κρουαζιέρα για τα μη κοινοτικά πλοία και απαντώντας σε ερώτηση του ΚΚΕ είπε ότι η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε ρυθμίσεις και αυτό δεν σημαίνει ότι βρίσκεται σε αντίθεση με τους ναυτικούς. «Δεν υπάρχει αντιπαλότητα με τους ναυτεργάτες. Υπάρχει αντίθεση με το ΚΚΕ για το ποιος υπερασπίζεται τα συμφέροντα τους. Για μας πρώτη επιλογή είναι η ανάδειξη της χώρας μας ως κέντρο της Ανατολικής Μεσογείου για την κρουαζιέρα, παράλληλα βεβαίως με την προάσπιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων». Η ίδια κατέθεσε στη Βουλή το πόρισμα της Ειδικής Επιτροπής Επίλυσης Ζητημάτων που άπτονται στο καμποτάζ ενώ ενημέρωσε ότι από τους 18 φορείς που συμμετείχαν στη διαβούλευση, οι 17 τάχθηκαν υπέρ της άρσης του καμποτάζ.
Μεσόγειος
Η Επιτροπή στο πόρισμα της αναφέρει ότι η Μεσόγειος στα επόμενα δύο χρόνια θα αναδειχθεί σε πρώτη αγορά για τη διεθνή κρουαζιέρα και θα ξεπεράσει την Καραϊβική που παρουσιάζει σημάδια κορεσμού. Υπολογίζει ότι ο Πειραιάς μπορεί να γίνει hub port για ένα μεγάλο μέρος των πλοίων που θα καταπλεύσουν ειδικότερα στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου ενώ προτείνει τα πλοία αυτά προκειμένου να γίνονται αποδεκτά στον ελληνικό χώρο για κυκλικά ταξίδια, να παραμένουν τουλάχιστον 72 ώρες σε τρία τουλάχιστον ελληνικά λιμάνια.
ΠΗΓΗ: ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΛΛΗ - ΗΜΕΡΗΣΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου