Τρίτη 1 Ιουνίου 2010
Με τα φτερά της Astra για Θεσσαλονίκη
"Κατά τη διετία που η Astra Airlines έχει αναλάβει να εκτελεί τα δρομολόγια της άγονης γραμμής Θεσσαλονίκης - Χίου, δε θα λάβει ούτε ένα ευρώ επιδότηση", δήλωσε κατηγορηματικά και δια ζώσης ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Εταιρίας Γιάννης Ζαλατάνης, κατά την παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Πέμπτη στο Επιμελητήριο Χίου.
Τον επικεφαλή της Astra συνόδευε ο γεν. διευθυντής Πτητικής Εκμετάλλευσης Τάσος Ζυρίνης, δύο στελέχη πληρώματος, αλλά και ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, γνωστός επιχειρηματίας του Τουρισμού και φίλος της Χίου Μιχάλης Ζορπίδης. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε μετά από ενέργειες του προέδρου Α. Ζαννίκου και του υπόλοιπου ΔΣ το Επιμελητηρίου Χίου, που όπως και στο παρελθόν οι παρεμβάσεις τους έχουν συμβάλει στα συγκοινωνιακά πράγματα του τόπου.
Το πιο καλό νέο
Σαν το πιο «καλό νέο» στον τομέα των συγκοινωνιών και των τουριστικών πραγμάτων του Β. Αιγαίου γενικότερα, μετά από πολλά χρόνια, χαρακτήρισαν οι τοπικοί τουριστικοί και επαγγελματικοί παράγοντες, την ανάληψη της αεροπορικής σύνδεσης με τη Θεσσαλονίκη από την Astra Airlines.
Πρόκειται για την πικρή και μοναδική αλήθεια, αφού από την «μετά Κεντέρη» εποχή ως σήμερα, η διασύνδεση με την αγορά της Βόρειας Ελλάδας εξυπηρετούνταν ελλιπώς με απαξιωμένα πλοία και ελάχιστα αεροπορικά δρομολόγια μικρών αεροσκαφών. Σήμερα η πρόταση της Astra περιέχει 5 πτήσεις εβδομαδιαίως με αεροσκάφη τύπου Jet, 112 θέσεων, με το δελεαστικό και άκρως προσιτό εισιτήριο των 57,20€.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος εξήγησε ότι η Εταιρία, πιστεύει ακράδαντα στο εγχείρημα, εξ ου και η μειοδοτική προσφορά των μηδέν ευρώ επιδότησης, προσβλέπει στην επιτυχή πορεία και προγραμματίζει για την περίοδο αιχμής, των μηνών Ιουλίου – Αυγούστου, την εκτέλεση καθημερινών δρομολογίων. Ο κ. Ζαλατάνης παρέθεσε τη φιλοσοφία που διέπει την Astra, η οποία δεν είναι άλλη από την ανάπτυξη που φέρει η συχνή, ασφαλής και γιατί όχι, άνετη επικοινωνία μεταξύ νησιών σαν τη Χίο με τη Θεσσαλονίκη και την υπόλοιπη Β. Ελλάδα.
Όταν οι άλλοι
«Όταν οι άλλοι αντικαθιστούν τα jet αεροσκάφη τους με ελικοφόρα και περιορίζουν το αριθμό αφιξοαναχωρήσεων, εμείς λειτουργούμε εντελώς διαφορετικά» επεσήμανε ο γενικός διευθυντής Τ. Ζυρίνης, παλαιός πιλότος της Ολυμπιακής, κυβερνήτης απείρων πτήσεων με προορισμό τη Χίο. «Αισθάνομαι εδώ σαν το σπίτι μου» συνέχισε, «αφού τότε πιλοτάριζα Boeing 737 για τη Χίο, ενώ σήμερα όλες αυτές οι πτήσεις εκτελούνται με TR και επιπρόσθετα έχω περάσει τρεις φορές τις διακοπές μου εδώ».
Ο κ. Ζυρίνης εξήγησε ακόμη τον τρόπο συντήρησης των αεροσκαφών, σύμφωνο πάντα με τις κοινοτικές οδηγίες και εξέφρασε και εκείνος με τη σειρά του την πεποίθηση, ότι η γραμμή, όχι μόνο θα διατηρηθεί και πέραν της διετίας, αλλά θα αναπτυχθεί. Διαβεβαίωσε επίσης ότι τα jet θα διατηρηθούν και ότι η Εταιρία δεν έχει πρόθεση να τα αντικαταστήσει στο μέλλον, ενώ κατά την προσεχή χειμερινή περίοδο προβλέπονται αρχικά 4 δρομολόγια Θεσσαλονίκη-Χίο-Θεσσαλονίκη.
Ποιότητα και αξιοπιστία
Ήδη στο πρώτο δεκαπενθήμερο που εκτελούνται τα δρομολόγια έχει διαπιστωθεί η αξιοπιστία και η συνέπεια της Astra, χωρίς καθυστερήσεις και με παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών.
Σε αυτές έχει εξασφαλιστεί:
Να παρέχεται η πιο ανταγωνιστική τιμή που έχει εφαρμοσθεί ποτέ στη γραμμή
Η τιμή αυτή είναι μία, ενιαία και εφαρμόζεται στο σύνολο των θέσεων του αεροσκάφους (112 θέσεις) και στο σύνολο των ετησίως προσφερόμενων θέσεων (26.768 θέσεις μετ’ επιστροφής για τον συγκεκριμένο προορισμό χωρίς κανένα περιορισμό ή δέσμευση)
Δεν εφαρμόζονται φόροι αεροδρομίων στις άγονες γραμμές
5 πτήσεις την εβδομάδα την εαρινή περίοδο και 4 πτήσεις την εβδομάδα την χειμερινή περίοδο
Εκτέλεση απευθείας πτήσεων
Αεροσκάφη jet, τετρακινητήρια, 112 δερμάτινων θέσεων
Υποδεχόμενη την Astra
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν αυτοδιοικητικοί παράγοντες και εκπρόσωποι των επαγγελματιών του τουρισμού, που όλοι υποδέχτηκαν την ανάληψη της διασύνδεσης με τη Β. Ελλάδα, σαν την προϋπόθεση ανοίγματος προς τη Μακεδονική αγορά μετά από χρόνια.
Ο Μ. Ζορπίδης απευθυνόμενος σε συναδέλφους, κατέθεσε προτάσεις για την τουριστική ανάπτυξη της Χίου, μίλησε για συνδυαστικό προορισμό με τη Σμύρνη, παρότρυνε για τη στροφή προς το θεματικό τουρισμό, αλλά και υπεραμύνθηκε του μαζικού τουρισμού. Δε δίστασε τέλος να υπερθεματίσει στο παράπονο των τουριστικών πρακτόρων, προς τη διοίκηση της Astra, αφού η έκδοση των εισιτηρίων από αυτούς προβλέπεται ακριβότερη κατά 5 ευρώ, αφού η εταιρία δεν έχει προβλέψει την προμήθειά τους μέσα στον ενιαίο ναύλο, καθιστώντας μη ελκυστική την έκδοση στα γραφεία τους, έναντι του διαδικτύου. Στην ιδιαίτερη συνάντηση που είχε ο κ. Ζλατάνης με τους πράκτορες, αποδέχτηκε το δίκαιο του αιτήματος και δεσμεύτηκε ότι η Εταιρία θα επανεξετάσει τη θέση της.
Το απόγευμα της Πέμπτης 15 Απριλίου στο Επιμελητήριο, η Astra Airlines, σε ένδειξη επιβεβαίωσης όλων των προαναφερθέντων, όσο και της ανάπτυξης δεσμών με παράγοντες και τοπική κοινωνία διένειμε, σε όλους ένα μοντέλο – μινιατούρα των jet που χρησιμοποιεί, με τα σινιάλα και τα χρώματά της.
ΠΗΓΗ: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΧΙΟΥ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου